••••◾از کجا قالب خوشگل پیدا کنم؟؟؟
● سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ● ۴:۵ ب.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
من خیلی بدبختم فک کنم بازم میوفتم امروز امتحانم بود
کسی میدونه اگه شهریور رد بشم (امتحان نهایی پیش )میرم بزرگسال یا نه؟؟ ؟؟؟؟
اگه میدونین ج بدین
شاماهم رد شدین امسال؟؟
:
تو کنکورم نفر اخر شدم و انتخاب رشته نکردم:
● چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ ● ۵:۲۵ ب.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
محض یادآوریتون...وقتـــی دو نفـــر از هـــم جـــدا میشـــن ....
دیگه نمیتونن مثل قبل دوستـــ باشن ؛ چون به قلب همدیگه زخم زدن !
نمیتونن دشمن همدیگه باشن ؛ چون زمانی همو دوستـــ داشتن
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن ...!
● جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ● ۴:۲۲ ب.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
محض یادآوریتون...ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 1:16

گفتگوی (چت) انلاین با من
اگه خواستین پیام بدید انلاینم
اگه یزمانی این پستو دیدید که انلاین نبودم پیام بدید هروقت انلاین شدم میخونم
● شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ● ۱۲:۱۸ ب.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
محض یادآوریتون...ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال میکنید
برچسب: مدیر, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 1:16
دلم گرفته...
یاد بدبختیام افتادم بازم
نمیدونمچمه چند روزیه حس درس خوندن دارم خدارو شکر ولی چه فایده
۱۷ روز و ۷ ساعت دیگه از الان ۳۰ خرداد 00:27 تا کنکور مونده
با ۱۷ روز خوندن نمیشه که :|
وضع بقیه رو میبینم حالم بدتر میشه همه امادن ولی من :(
این از کنکورم اون از عشقم
:((
● سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ● ۱۲:۲۹ ق.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
محض یادآوریتون...ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال میکنید
برچسب: گرفته, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 1:16

DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
••••◾از کجا قالب خوشگل پیدا کنم؟؟؟
● سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ● ۴:۵ ب.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
دلم میخاست الان شمال باشم :(
حالا شمالم نبود نبوداااا ولی جای خشک نباشه :(
حالم بده:(
ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال میکنید
برچسب: شمال, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 1:16
هعیییی خدااااا خستم :
میخام بمیرمممم
محض یادآوریتون...ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال میکنید
برچسب: نمیمیرم؟؟, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 1:16
تنهایی یعنی تنها رفیقت وبلاگت باشه
دردو دلتو فقط به وبلاگت بگی
من اینجا از هر جایِ دیگه راحت ترم
چون کسی منو نمیشناسه !!
از اینم نمیترسم که وبلاگم دردو دلامو ب کسی بگه :))
هعی خداااا
ی خواهر داشتم که نقش وبلاگمو برام بازی میداد ولی الان •••
هعیییی
● یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ ● ۱۲:۱۵ ق.ظ ● pUzzle Of My Heart...❤
محض یادآوریتون...ما را در سایت محض یادآوریتون دنبال میکنید
برچسب: تنهایی, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 1:16
حالم امروز عااااالی بووووودددددد وووویییخدارو شکرررررررامروز اتفاقی افتاد که از صب تا حالا تو رویام^_^الانم خابم نمیبره میدونم تا صب بیدارم از شوق و رویااااااا *_*ای خدااااااااا قوربونت بررررررررم راس میگن اگه خدا دری رو ببنده بهترشو برات باز میکنه :(یچی توهمین مایه ها بود)خدایااااا شکر شکر شکررررررایشالا واسه همه اتفاقای خوب بیوفته :))● دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ ● ۱:۵۸ ق.ظ ● pUzzle Of My Heart. محض یادآوریتون...